Wyróżnieni kursanci - pakiet upominków


Poniżej publikujemy grupę naszych klientów wylosowanych jak zwykle w naszej stałej promocji „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych zwycięzców gorąco zapraszamy na wkrótce rozpoczynające się Korporacyjne Projekty Integracyjne w Mikorzynie.
Na bonusowy wyjazd integracyjny zapraszamy poniższych absolwentów z wymienionych obok treningów:
  • Józef Wilczyński, Laborant weterynaryjny , Poczesna, program e-learning z komunikacji międzykulturowej
  • Segiusz Polański, Choreograf, Chąśno, szkolenie z innowacyjnego myślenia
  • Emanuela Korczyńska, Dyrektor ds. Relacji Pracowniczych, Ładzice, panel moderowany z zarządzania małym zespołem
  • Nadia Szulc, Ekolog, Udanin, program e-learning z technik zapamiętywania i mnemotechniki
  • Bogumił Kędziora, Elektromonter lotniczy, Suraż, wykład z prowadzenia spotkań

    Poniżsi uczestnicy wylosowali nagrodę miesiąca: Wypoczynek w Poznaniu:
  • Rozalia Szczepanowska, Reprezentant Sprzedaży ds. Klientów Inywidualnych, Ustrzyki Dolne, szkolenie z negocjacji
  • Letycja Kielir, Geofizyk, Korycin, warsztat otwarty z efektywnego kierowania strumienem zadań
  • Aleksander Paradowski, Krytyk artystyczny, Szczuczyn, wykład z organizowania czasu z programem Outlook

    Specjalny sobotni bonus „Gra w kręgle” wygrali:
  • Leszek Blacha, Geofizyk, Siemiatycze, szkolenie z etykiety biznesowej
  • Emilia Ziemińska, Specjalista Do Spraw do spraw Kontrolingu, Książ Wielki, panel dyskusyjny z kierowania projektami
  • Longina Bagińsk, Inkasent, Lubenia, program e-learning z planowania kariery
  • Aureliusz Grund, Broker ubezpieczeniowy, Kodrąb, trening z efektywnego kierowania strumienem zadań

    Wśród następujących klientów rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe: Cyfrowa waga bagażowa i tablek
  • Jessica Stępkowska, Młodszy Sprzedawca , Tłuszcz, kurs z pracy doradczej z odbiorcami
  • Irmina Domańska, Metaloplastyk, Warka, program e-learning z prowadzenia spotkań Wszystkim korzystającym z naszych usług klientom jak zwykle gratulujemy ukończenia szkoleń. Wszystkich zachęcamy do udziału w naszym konkursie.
    W tym miejscu zamieszczamy zestawienie uczestników nominowanych w naszej stałej loterii „Darmowe Wyjazdowe Szkolenie Team Building” – tych szczęśliwców gorąco zapraszamy na nasze Samorozwojowe Szkolenia Integracyjne w Cieszynie.
    Na organizowany już niedługo wyjazd integracyjny zapraszamy następujących uczestników z wymienionych obok szkoleń:
  • Zbi-gniew Kowalski, Zaopatrzeniowiec, Rutki, trening z obsługi klienta wewnętrznego
  • Wojciech Dębicki, Kontroler ruchu lotniczego, Lasowice Wielkie, kurs z świadomego samomotywowania
  • Arletta Lęcznar, Menedżer Działu Kontrolingu, Międzylesie, warsztat zamknięty z myślenia strategicznego
  • Bernadetta Kałuzińska, Aktuariusz, Orla, program e-learning z korespondencji biznesowej
  • Wawrzyniec Zawadzki, Muzyk reżyser dźwięku, Stare Kurowo, trening z wypalenia zawodowego

    Poniżsi klienci wylosowali nagrodę główną: Hotel Blisko Centrum w Pradze:
  • Józefina Tarczyńska, Reprezentant Sprzedaży ds. Dilerów i Salonów, Koprzywnica, warsztat otwarty z radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów
  • Bożena Magierowska, Diagnosta , Słupia, kurs z radzenia sobie z konfliktami
  • Denis Judas, Agent celny, Lubień, trening z budowania potencjału samodoskonalenia się

    Specjalny weekendowy program „Kolacja sushi dla dwojga” zdobywają:
  • Dominik Fister, Meliorant, Nowa Wieś Wielka, kurs z wypalenia zawodowego
  • Bolesława Halicka, Wicedyrektor ds. Inżynieringu, Liniewo, program e-learning z kształtowania proaktywnej kultury organizacyjnej
  • Arletta Witkowska, Konduktor, Rawa Mazowiecka, moduł coachingowy z budowania relacji interpersonalnych
  • Romuald Jaremko, Monter wiertni, Wiązowna, kurs dofinansowany z sztuki zarządzania emocjami

    Wśród poniższych kursantów wyolowaliśmy symboliczny upominek: Zielony Laser oraz tablek
  • Ewa Słaby, Reprezentant Sprzedaży , Szczawno-Zdrój, wykład z sprzedaży i marketingu czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
  • Emma Słodkowska, Realizator dźwięku, Ułęż, szkolenie z obsługi klienta wewnętrznego

    04.07.2016. 00:06