Wylosowani uczestnicy - spis - podarunki


Poniżej zamieszczamy bazę nazwisk nominowanych w naszej stałej loterii „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych laureatów serdecznie zapraszamy na odbywające się w tym miesiącu Plenerowe Wyjazdy Firmowe które odbędą się w Bielsku Białej.
Na wyjazd integracyjny zapraszamy następujących uczestników z wymienionych obok programów:
  • Gerard Silarski, Biofizyk, Czastary, trening z technik relaksacyjnych
  • Bolesław Frątczak, Epidemiolog , Chełm, program e-learning z wypalenia zawodowego
  • Zuzanna Dziurawiec, Starszy Wicedyrektor Departamentu do spraw Obsługi Zamówień, Ciepłowody, wykład z prowadzenia trudnych rozmów
  • Jessica Mederska, Socjolog, Żórawina, wykład z obsługi klienta wewnętrznego
  • Bronisław Sikorski, Dziennikarz, Moszczenica, wykład z pracy w zespołach zróżnicowanych

    Poniżsi klienci wygrali nagrodę miesiąca: Resort i SPA nad Morzem- Weekend dla dwojga:
  • Samanta Gołabek, Przedstawiciel , Pawłów, panel dyskusyjny z marketingu posprzedażowego
  • Agata Jarmakowska, Komputerowy składacz tekstu , Tarnogród, wykład z planowania czasu
  • Faustyn Opasiński, Doradca inwestycyjny , Tyrawa Wołoska, panel dyskusyjny z podstaw współpracy z pracownikami z Rosji

    Specjalny sobotni event „Lot Motolotnią” otrzymują od nas:
  • January Kalinowski, Projektant wzornictwa przemysłowego, Zabrze, program e-learning z podejmowania decyzji
  • Lucyna Błaszczyk, Kierownik ds. Ksiegowości, Raba Wyżna, program e-learning z proaktywności
  • Donata Larek, Meliorant, Stolno, warsztat otwarty z sztuki zarządzania emocjami
  • Tomasz Kamieński, Bileter, Jabłonna, trening z innowacyjnego myślenia

    Wśród poniższych kursantów rozlosowaliśmy symboliczny upominek: aparat fotograficzny oraz Dźwiękowy lokalizator kluczy
  • Bianka Brisz, Przedstawiciel Do Spraw Rynku FMCG, Jaśliska, moduł coachingowy z psychologii sprzedaży
  • Irena Wnorowska, Genetyk, Białogard, warsztat zamknięty z planowania kariery Wszystkim naszym klientom jak co miesiąc pragniemy gorąco podziękować za konsekwentne uczestnictwo w wykładach. Wszystkich zapraszamy do uczestnictwa w naszej loterii.
    W tym miejscu ogłaszamy spis kursantów wylosowanych w prowadzonej przez nasz zespół trenerów stałej zabawie „Bezpłatne Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych nominantów gorąco zapraszamy na nasze Okolicznościowe Wyjazdy Motywacyjne prowadzone w Ustce.
    Na upominkowy wyjazd integracyjny zapraszamy następujących uczestników z wymienionych obok treningów:
  • Doroteucz Kozik, Doradca rolniczy , Trzcinica, panel dyskusyjny z budowania relacji interpersonalnych
  • Kornel Strzemecki, Biotechnolog, Kobyłka, wykład z partnerskiej współpracy
  • Karmen Oborska, Kierownik ds. Finansów, Mściwojów, wykład z promocji wewnętrznej
  • Żaneta Kiełpińska, Stenograf, Kobylnica, moduł coachingowy z budowania relacji ze współpracownikami
  • Bronisław Podsiadło, Bibliotekarz, Golub-Dobrzyń, program e-learning z planowania czasu

    Poniżsi klienci wygrali nagrodę główną: Międzyzdroje: Hotel 4* Obok Molo - Weekend dla dwojga:
  • Izabella Jastrzębska, Przedstawiciel ds. Produktów Weterynaryjnych, Pęcław, moduł coachingowy z umacniania współpracy z klientem
  • Anetta Borowska, Psychoterapeuta, Stromiec, szkolenie z rozwiązywania problemów
  • Józef Malinowski, Trener sportowy, Małkinia Górna, szkolenie z obsługi Excela

    Specjalny wakacyjny jednodniowy wyjazd „Spływ kajakowy jednodniowy” zdobywają:
  • January Cichy, Introligator poligraficzny, Kamiennik, kurs z efektywności osobistej
  • Bożenna Trzebiatowska, Dyrektor Wydziału ds. Utrzymania Rachu, Tuliszków, program e-learning z finansów menedżerskich
  • Ewa Buczkowska, Wizytator, Radomyśl Wielki, program e-learning z zarządzania czasem
  • Aleksy Krzywoń, Inżynier budowy mostów, Burzenin, panel moderowany z prowadzenia instruktażu stanowiskowego

    Wśród nizej wymienionych uczestników naszych szkoleń wyolowaliśmy nagrody rzeczowe: toster a także stojak na komórkę
  • Zuzanna Bura, Reprezentant Sprzedaży Do Spraw Produktów Swieżych, Nowosolna, szkolenie z prosprzedażowej postawy w obsłudze klienta
  • Diana Paprocka, Rzeczoznawca, Nędza, trening z zaawansowanego wykorzystania Worda

    31.01.2016. 00:14